Gefeliciteerd - Reisverslag uit Orciatico, Italië van marja en ron oudhuis oudhuis - WaarBenJij.nu Gefeliciteerd - Reisverslag uit Orciatico, Italië van marja en ron oudhuis oudhuis - WaarBenJij.nu

Gefeliciteerd

Blijf op de hoogte en volg marja en ron oudhuis

25 September 2012 | Italië, Orciatico

Gefeliciteerd allemaal, met de verjaardag van Marja. 54 jaar oud is ze geworden!
Vanochtend thee gemaakt voor Marja en hebben lekker ontbeten. Daarna zijn we, al redelijk vroeg voor de vakantie, op stap gegaan naar Pontedera waar een redelijk winkelcentrum is. Daar een nieuw opladertje voor in de auto, voor de tom tom gekocht, die immers stuk was gegaan. Ja, anders vinden we de weg terug naar Nederland nooit. Niet dat het een straf is om hier te moeten blijven, maar er gaat geld uit dus er moet ook weer eens geld binnen komen.
Nadat we het opladertje hadden gekocht terug naar het appartement.
Toen we weg gingen was het stralend mooi weer, een strak blauwe lucht. Bij terugkomst was het wat bewolkt.
Maar ja het is niet anders, we hebben onze zwemkleding aangetrokken en zijn in de jaccuzzi gegaan. Heerlijk zo'n ding voor ons tweetjes alleen met uitzicht op het Toscaans landschap, toch maar hier blijven?
Straks lekker eten, wijntje erbij en misschien vanavond als het donker is weer in de jaccuzzi. Maar dat horen jullie morgen wel.
Bedankt voor de felicitaties
Liefs en groeten van ons,

• 25 September 2012 - 17:04

Tico: