Vrijdag - Reisverslag uit Orciatico, Italië van marja en ron oudhuis oudhuis - WaarBenJij.nu Vrijdag - Reisverslag uit Orciatico, Italië van marja en ron oudhuis oudhuis - WaarBenJij.nu

Vrijdag

Blijf op de hoogte en volg marja en ron oudhuis

29 September 2012 | Italië, Orciatico

In eerste instantie zouden we naar Livorno toegaan maar het was 's morgens bewolkt en niet echt mooi weer om weg te gaan. Ik voorspelde dat het 's middags beter weer zou worden en daarom bleven we thuis. in de ochtend lekker rustig aan gedaan en 's middags werd het inderdaad beter weer. we pakten onze handdoeken en gingen aan het zwembad liggen. Daarna nog even in de jacuzzi, en opdrogen in het zonnetje met uitzicht op het Toscaanse landschap, wat is er mooier dan dat. 's avonds lekker rijst met groenten en kip gegeten en daarna alvast de spullen inpakken voor zaterdag. want dan gaan we weg, eerst naar Milaan en vandaar uit naar Frankrijk. Dinsdag of woensdag komen we waarschijnlijk thuis. Liefs Ron en Marja

• 30 September 2012 - 11:39

Kelly:

Lieverds dat klinkt allemaal echt heerlijk!
    Geniet nog maar lekker van de laatste mooie dagen!
    Ooo en Mamsie ik heb je een persoonlijk facebook berichtje gestuurd*(^_^)*

Dikke kus van Kelly

• 30 September 2012 - 11:39

Kelly:

Lieverds dat klinkt allemaal echt heerlijk!
    Geniet nog maar lekker van de laatste mooie dagen!
    Ooo en Mamsie ik heb je een persoonlijk facebook berichtje gestuurd*(^_^)*

Dikke kus van Kelly