tripje naar Volterre en omgeving - Reisverslag uit Volterra, Italië van marja en ron oudhuis oudhuis - WaarBenJij.nu tripje naar Volterre en omgeving - Reisverslag uit Volterra, Italië van marja en ron oudhuis oudhuis - WaarBenJij.nu

tripje naar Volterre en omgeving

Blijf op de hoogte en volg marja en ron oudhuis

25 September 2012 | Italië, Volterra

Hoi allemaal, nadat we zondag lekker hebben uitgerust zijn we maandag een tripje gaan maken naar Volterre, zo'n oud stadje boven op een heuvel, middeleeuws aandoenend. Een prachtig stadje waar we lekker hebben geslenterd. Terug bij de auto wel een verrassing van de plaatselijke caribinieri, een bon achter de ruitenwisser. Tenminste dat denken we, wat we kunnen het natuurlijk niet lezen. Maar ja niet getreurd, we zijn met vakantie. Daarna verder naar het volgende stadje, San Gimignano. Daar was het echter razend druk, de parkeerplaatsen waren vol en een tweede bekeuring wilde we niet riskeren dus maar doorgereden. Via Empoli en Pontedera zijn we weer rustig aan terug gereden naar Orciatico waar we vervolgens nog even lekker buiten hebben gezeten,lekker hebben gegeten met een wijntje erbij van de eigenaar van de Podera.
Groetjes allemaal,
Ron en Marja