naar lajatico - Reisverslag uit Orciatico, Italië van marja en ron oudhuis oudhuis - WaarBenJij.nu naar lajatico - Reisverslag uit Orciatico, Italië van marja en ron oudhuis oudhuis - WaarBenJij.nu

naar lajatico

Blijf op de hoogte en volg marja en ron oudhuis

23 September 2012 | Italië, Orciatico

hoi allemaal, na een mooie nacht in een zeer mooi, een beetje barok, hotel gingen we al weer vroeg op weg naar Lajatico waar we een week zullen verblijven. We hebben maar weer een stukje tolweg genomen, reistijd volgens de tom tom 2,5 uur ipv 5,5 uur!
We lazen dat we pas om 16.00 uur het huisje inkonden dus toen we onderweg langs Pisa kwamen was de keuze snel gemaakt. We namen de afrit naar Pisa, reden de stad in parkeerde de auto en liepen naar het centrum. Daar was de scheve toren van Pisa. Na daar wat rond gehangen te hebben zijn we terug gaan lopen, hebben onderweg nog even een pizza en spagetti gegeten, en zo kwamen we bij de auto aan. Even dacht ik dat ik mijn portemonnee kwijt was. De hele auto overhoop gehaald en gelukkig lag ie onder de stoel van Marja. Maar door alles overhoop te halen vernielden we wel de autolader van de tom tom. Gelukkig was de accu redelijk opgeladen en wees de tom tom ons de weg naar Lajatico en later een nog kleiner dorpje Orciatico. De tom tom wees ons naar het midden van het dorpje maar daar was niet ons appartement. Na een aantel keer het dorp rond te zijn gereden, de weg gevraagd te hebben kwamen we eindelijk aan bij de agricultura San Francesco waar het gebouw is opgedeeld in 4 appartementen. De vriendelijke eigenaar wees ons waar alles was en liet ons verder onze gang gaan. Een prachtig appartement op de 1e verdieping met uizicht vanuit de slaapkamer op het zwembad en het omringende Toscaanse landschap. Vanavond zullen we even wat foto's oploaden. Nu zitten we aan de rand van het zwembad te relaxen in de zon. We denken aan jullie.
liefs Ron en Marja

• 24 September 2012 - 07:47

Truus Plugge :

Als jullie nog een stukje Zomer mee kunnen pikken.......vasthouden! Hier is het al echt Herfst met regen en wind. De centrale verwarming aan om het gezellig te maken. Maar ook dat heeft zijn charme hoor! Ron en Marja nog een fijne en relaxte Vacantie en kom lekker bruin en uitgerust weer thuis. Dikke kus van ons allemaal.

• 24 September 2012 - 15:44

Sandra Wijngaarde:

He vakantiegangers,
    Leuk om jullie reis zo te volgen! Geniet er maar lekker van met z'n tweeen!
    Hele fijne vakantie vanuit een herfstachtig Brabant!
    xXx Sandra