Naar Genua - Reisverslag uit Sant'Olcese, Italië van marja en ron oudhuis oudhuis - WaarBenJij.nu Naar Genua - Reisverslag uit Sant'Olcese, Italië van marja en ron oudhuis oudhuis - WaarBenJij.nu

Naar Genua

Blijf op de hoogte en volg marja en ron oudhuis

21 September 2012 | Italië, Sant'Olcese

Hoi allemaal, vanochtend vertrokken we uit Chamonix, het was daar 13 graden. Eerst even een broodje kopen en de tank even volgooien € 1,58 de liter!
Daarna op weg, via de Mont Blanc tunnel à €38,-, naar Italië.
Maar weer even een stukje tolweg genomen in Italië à € 28,-. Zo dat schiet lekker op met de euro's, wat je uitspaart aan de benzineprijs moet je betalen aan tol e.d. Maar ja het is voor een goed doel.
In Chamonix was het mooi weer, onderweg betrok het even maar nu in Genua is het weer prachtig weer, 23 graden, net lekker. In Genua even in de haven gestopt en even langs de kade's gewandeld. Er lagen een paar mooie boten op ons te wachten, eentje die ongeveer 60meter lang was had op het dek een zeiljacht liggen van ongeveer 10 meter lang. Nee die was iets te groot voor ons tweetjes. Toch maar even verder zoeken. Na een wandelingetje maar weer in de auto gestapt en naar ons hotel gereden, in het dorpje Olcese. Het hotel, we zullen foto's nog laten zien, is een klein optrekje met een park als achtertuin.
De kamer is een beetje barok, maar wel aardig.
Morgen gaan we weer vertrekken en gaan we naar het huisje wat we gehuurd hebben voor een week in Lajatico. dan komen we weer bij jullie terug met een nieuw verhaaltje.
Liefs vanuit Bella Italië.