2e dag, Trier en omgeving - Reisverslag uit Trier, Duitsland van marja en ron oudhuis oudhuis - WaarBenJij.nu 2e dag, Trier en omgeving - Reisverslag uit Trier, Duitsland van marja en ron oudhuis oudhuis - WaarBenJij.nu

2e dag, Trier en omgeving

Blijf op de hoogte en volg marja en ron oudhuis

19 September 2012 | Duitsland, Trier

Na een goed ontbijt verzorgt door de gastvrouw zijn we met de auto naar Trier gereden. Daar een gedeelte van een stadswandeling gedaan en op een terrasje wat gedronken. Daarna een rondritje gemaakt door het Moezelgebied. 's middags weer even terug naar het pension, uitrusten het is tenslotte vakantie!!!
Daarna hebben we gegeten in het grootste chinees restaurant van Duitland 500 plaatsen, waar je kon kiezen uit een menu van de kaart of lekker wokken.
Lekker gegeten en daarna weer naar Roswita het pension. En maak je niks spannends mee op zo'n dag. Jawel hoor. 's avonds is Marja door het bed gezakt. 6 latten van de lattenbodum vlogen eruit waardoor Marja met matras en al op de grond lag. Maar dat lag niet aan Marja hoor maar aan het bed uhuh ;-)
Maar ja het bed weer gemaakt en verder geslapen.

• 19 September 2012 - 19:46

Truus Plugge :

Nou Ron je mag voortaan wel een parachuutje om doen als je met mijn zus naar bed gaat! Maar zonder gekheid deze verrassingen zijn de kers op de taart,anders zou het maar een saaie boel worden Geniet van jullie Vacantie en Ron houd je vast aan Marja dan komt het helemaal goed! Dikke kus van Moeder Bakker en van ons.xxxxxxxxxxxxx